Проведення маркетингових досліджень
Маркетингові дослідження – робота, спрямована на конкретні завдання на конкретному ринку.
Маркетингове дослідження виконануються відповідно до Міжнародного кодексу маркетингових та соціологічних досліджень ICC/ESOMAR та Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ.
НАШІ ПОСЛУГИ В СФЕРІ ДОСЛІДЖЕНЬ:
- B2B дослідження;
- Дослідження ринків;
- Дослідження конкретних товарів та послуг;
- Дослідження конкурентів;
- Дослідження стану торгових марок;
- Геомаркетинг;
- Інші види досліджень:
- аналіз цін та асортименту;
- аналіз позиціонування торгової марки;
- аналіз ефективності рекламних кампаній;
- аналіз найефективнішого використання.
За період діяльності нашої компанії, ми провели велику кількість маркетингових досліджень різних видів, напрямків і особливостей.
Наша команда, для оптимального вирішення завдань, проводить:
- аналіз ринків,
- аналіз конкурентів,
- анкетування,
- вимірювання трафіку,
- та інше.
Маркетингові дослідження проводимо для таких цілей як:
- відкриття бізнесу;
- покращення позиції компанії / товару на ринку;
- оптимальне розміщення торгових точок;
- та інше.
Для розуміння суті дослідження, потреб клієнта, а також отримання такої інформації, як вартість роботи, необхідно заповнити бріф на маркетингове дослідження і відправити на e-mail.