Маркетинг

Маркетинг – це важливий стратегічний ресурс для збільшення вартості бізнесу. Його ефективність є основою успішності будь-якого підприємства.

Особливу нішу займають маркетингові дослідження, роль яких раніше зводилася до опису ситуації, що склалася, зараз же вони використовуються для виявлення тенденцій і згодом – прогнозування.

Якість робіт нашої компанії у сфері маркетингу забезпечується такими факторами, як порядність, відповідальність та професіоналізм.

Для вирішення завдань різної складності в роботі використовуються кількісні та якісні види досліджень.

КОМПАНІЯ НАДАЄ ПОСЛУГИ У ТАКИХ СФЕРАХ МАРКЕТИНГУ:

Маркетинговий консалтинг – комплекс заходів щодо пошуку, розробки та впровадження ефективних стратегічних та тактичних комерційних рішень для просування підприємства на ринку товарів та послуг.

Проведення досліджень – збір, документування та аналіз ринкової інформації. Мета маркетингового дослідження – створити інформаційно-аналітичну базу для ухвалення управлінських рішень.

Готові дослідження – база виконаних досліджень різних ринків,товарів та послуг.