Проведення маркетингових досліджень

Маркетингові дослідження – робота, спрямована на вирішення конкретних завдань на конкретному ринку.

Маркетингові дослідження «Aelecon» виконуються відповідно до Міжнародного кодексу маркетингових та соціологічних досліджень ICC/ESOMAR та Стандартів якості маркетингових досліджень УАМ.

НАШІ ПОСЛУГИ В СФЕРІ ДОСЛІДЖЕНЬ:

  • B2B дослідження;
  • Дослідження ринків;
  • Дослідження конкретних товарів та послуг;
  • Дослідження конкурентів;
  • Дослідження стану торгових марок;
  • Геомаркетинг;
  • Інші види досліджень:
    • аналіз цін та асортименту;
    • аналіз позиціонування торгової марки;
    • аналіз ефективності рекламних кампаній;
    • аналіз найефективнішого використання.

За період діяльності нашої компанії, ми провели велику кількість маркетингових досліджень різних видів, напрямків і особливостей.

Наша команда, для оптимального вирішення завдань, проводить:

  • аналіз ринків,
  • аналіз конкурентів,
  • анкетування,
  • вимірювання трафіку,
  • та інше.

Маркетингові дослідження проводимо для таких цілей як:

  • відкриття бізнесу;
  • покращення позиції компанії / товару на ринку;
  • оптимальне розміщення торгових точок;
  • та інше.

Для розуміння суті дослідження, потреб клієнта, а також отримання такої інформації, як вартість роботи, необхідно заповнити бріф на маркетингове дослідження і відправити на e-mail.